Iva Hédlová - alternativní terapeutka, mistr reiki

Sportujeme a cvičíme

CO ZPŮSOBUJE PŘÍLIŠ MNOHO SEZENÍ A CO S TÍM ?

Lidé nejsou stvořeni k příliš dlouhému sezení. Naši předkové trávili svůj čas zejména lovem, budováním, pěstováním nebo sběrem za chůze. Ale časy se změnily a my jsme se vyvinuli až do současné podoby a životního stylu.

 
 

ŽENY V POSILOVNĚ

Následující článek vám jednoduše a přehledně vysvětlí vše co potřebujete vědět o cvičení a stravování - jak vymodelovat pevné tělo svých snů. Hned úvodem chci říci, že ženy díky těžkému tréninku v posilovně nezískají vzhled svalnatého kulturisty. 
 

 
 

3 JÓGOVÉ POZICE HARMONIZUJÍCÍ ZÁNĚT

Zánět v těle je přirozený proces imunitního systému, který tak reaguje na infekce, poranění, stres a další projevy ataku zvenčí. Je součástí zdravého systému, neboť přispívá k boji s drobnými problémy.

 
 

21 DENNÍ VÝZVA PRO ZLEPŠENÍ ZADEČKU A STEHEN

Pevný, zaoblený, energický zadek Vám nejen dává jistotu ve vašich legínách a plavkách, ale posilování Vašeho pozadí vhodnými cviky bude také přínosem pro Váš aktivní životní styl ať už běh, kolo, plavání, tanec, šplh, nebo sporty.

 
 

DĚLEJTE TYTO CVIKY POUZE JEDNOU ZA DVA DNY A OKAMŽITĚ VÁS PŘESTANOU BOLET ZÁDA !

Pokud Vás sužují ostré bolesti zad a krku, cítíte tlak, který Vás budí ze spaní, budete potřebovat tyto cviky! Tato sestava se skládá z jednoduchých jógových cviků pro začátečníky.

 
 

DLOUHO JSEM TRPĚLA BOLESTMI ZAD. PAK MĚ ZACHRÁNILY TYTO 3 JEDNODUCHÉ CVIKY, KTERÉ ZVLÁDNE KAŽDÝ

Nesprávné držení těla či dlouhé hodiny sezení za počítačem … Tyto a mnohé další příčiny stojí za našimi problémy s páteří. Ať je už důvod jakýkoliv, bolest a ztuhlost nejsou příjemnými společníky.

 
 

STREČINK - PROTÁHNĚTE SI NOHY ZA 7 MINUT

StrečinkVybrali jsme pro Vás 7 základních a jednoduchých strečinkových cviků, díky kterým si protáhnete během 7 minut komplet nohy. Ať už jdete na fotbálek, na kolo nebo si zaběhat, tak prakticky u každého sportu (mimo šachy) potřebujete dobře rozvičené nohy s protaženými svaly. Zvyšujete výkon a zmenšujete riziko úrazu ...

 
 

SKONCUJTE S PNEUMATIKOU KOLEM PASU HNED TEĎ ! NEJEFEKTIVNĚJŠÍ CVIKY !

Další problematickou partií snad všech žen je spodní část bříška, kde se nám usazuje tuk s velkou oblibou. Nakonec chodíme s pneumatikou kolem pasu, která nám vadí nejen z estetického hlediska, ale také nám znepříjemňuje pohyb.

 
 

KONEC PLANDAVÝM PAŽÍM ! CVIKY, JAK SE JICH ZBAVIT

Každé nabrané kilo se projevuje v některých partiích a naše paže nejsou výjimkou. Zvedneme ruku a jednoduše nám paže vlají, jako vlajka ve větru. V horších případech se nám na rukou začíná objevovat i celulitida. 

 
 

JAK SE RYCHLE A ÚČINNĚ ZBAVIT POVISLÉHO BŘICHA

Ukážeme si pár cviků, které pomáhají zpevnit nejenom břicho, ale také boky a snižují tukové vrstvy okolo pasu. Samozřejmě bez práce nejsou koláče, ale při pravidelném cvičení bude účinek brzy viditelný.

 
 

UNIKÁTNÍ CVIČENÍ PŘEDCHÁZEJÍCÍ ONEMOCNĚNÍM VNITŘNÍCH ORGÁNŮ. DOPORUČUJEME VŠEM !

Unikátní cvičeníToto cvičení ze «Šesti pravidel zdraví» Nishi Katsuzōa pomáhá zdraví nejenom upevnit; může ho také obnovit.

 
 

5 JEDNODUCHÝCH CVIKŮ KE ZPEVNĚNÍ UVOLNĚNÝCH A POVISLÝCH PAŽÍ

Zpevnění paží - cvikyKůže a svaly na pažích s postupujícím věkem nebo při snížené fyzické aktivitě uvolňují a ztrácíme naději. Stáhnout je můžete tak, že budete alespoň občas provádět cviky zaměřené na posílení tricepsových svalů rukou.

 
 

JÓGA JE VÝBORNÉ CVIČENÍ I PRO SENIORY

Lekce jógy jsou u nás už delší čas hodně na výsluní, není divu, v době, vytížení a vystresovaní lidé se potřebují protáhnout i zrelaxovat. Prospěšná je však i lidem, kteří už nežijí aktivním pracovním životem.

 
 

JOGÍNKA S OBLÝMI TVARY MĚNÍ STEREOTYPY O CVIČENÍ A INSPIRUJE

jogínkaNeobvyklá jogínka jménem Jessamyn Stanley se svými výkony vymyká předsudkům o tom, jak by mělo vypadat tělo člověka, který pravidelně cvičí jógu. Na takzvanou bikram jógu narazila v roce 2011 zcela náhodou.

 
 

NEBEZPEČNÉ CVIČENÍ PŘI OBEZITĚ

LymfaChodí ke mě velká škála klientek s problémem, že ač hodně cvičí několikrát týdně, drží přísnou dietu, ale stále ani "deko" nemohou zhubnout. Ba naopak, po cvičení ještě přiberou navíc několik kilogramů!!!

 
 

9 CENNÝCH CVIKŮ OD FYZIOTERAPEUTŮ NA BOLESTI ZAD

Mnohokrát ve svém životě jsem se setkala s rehabilitacemi pod vedením zkušených fyzioterapeutů, kteří vždy upozorňovali na nejdůležitější věc při jakémkoli cvičení a to je zpevnění středu těla, tzv. CORE. 

 
 

UKÁZKOVÁ SESTAVA PILATES - CVIČENÍ NA DOMA

Pilates zpevňuje svalstvo zádové, břišní a hýžďové, rozvíjí sílu, ohebnost, rovnováhu, koordinaci a dýchání. Zlepšuje celkové držení těla a pohybové stereotypy. Cvičení obnovuje celkovou vitalitu, člověk se má cítit osvěžený, tělo se stává silné a ohebné. Vede člověka k jednotě těla a mysli.

 
 

TYPY POSTAVY A JAK S NIMI SPRÁVNĚ CVIČIT

Každý má nějaké ty geny, které určují jeho typ postavy. Někdo si neví rady s bříškem, někdo zase s boky a zadečkem. Samozřejmě některými svými aktivitami podporujeme naše geny, aby ukládaly tuky přesně tam, kam je nechceme.

 
 

10 MINUT JÓGY NA KAŽDÝ DEN - Z TOHO UŽ SE NEVYMLUVÍTE !

Spousta z nás nemá někdy dostatek času si zacvičit nebo se protáhnout a to hlavně z toho důvodu, že si myslíme, že tomu musíme věnovat minimálně hodinu.

 
 

NEJVĚTŠÍ PERLA MOJÍ ORDINACE – TZV. ČÁPOVÁ

čápováNEJVĚTŠÍ PERLA MOJÍ ORDINACE – TZV. ČÁPOVÁ
 POZN. :VIDĚLA JSEM TO V POŘADU „ SAMA DOMA „ A NADCHLO MĚ TO TAK, ŽE JSEM TO NAŠLA A DÁVÁM VÁM TO VŠEM K DISPOZICI… Iva Hédlová

 
 
nacita se...